Monday, May 28, 2007

Αναμένοντας...

Εκπέμποντας στην ίδια συχνότητα με τους Ιsis, λιγοστές κουβέντες πολύ μουσική, θα επιχειρήσω να είμαι όσο πιο λακωνική γίνεται...ο καιρός δεν το επιτρέπει άλλωστε, η βροχή πάντα με μελαγχολεί και με βυθίζει σε σκέψεις που δεν θέλω να μοιραστώ!Μια μικρή παρένθεση μιας και ήρθε η συζήτηση...Πολλοί από εσάς που διαβάζετε blogs περιμένετε ένα καθωσπρεπισμό στα γραπτά των εκάστοτε bloggers...εγώ όπως δήλωσα από την αρχή δεν θα μείνω σε αυτού του είδους τις συμβατικότητες...αισθάνομαι κάτι ανιαρό, κάτι που εμπεριέχει θυμό και συναισθήματα εμπάθειας, θέλω να εσωκλείονται στα κείμενα μου βωμολοχίες και εκτόξευσεις κατηγοριών, πόνος????Θα το κάνω, δεν θα σκεφτώ αν προσβάλλω την αισθητική κάποιου αναγνώστη για τον πολύ απλό λόγο ότι πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο όπου καλώς ή κακώς μου ανήκει...αλλάξτε σελίδα αν όντως τρίβετε τα μάτια σας...

Αυτομάτως μπορώ να καταθέσω κάθε μου σκέψη όσο βρώμικη και αν είναι...γνωρίζοντας τις συνέπειες αυτού...δεν είμαι τόσο χαζή ούτε τρέφω αυταπάτες, δέχομαι την άσχημη κριτική αλλά όχι τους καθωσπρεπισμούς... όταν ζω ένα παραλήρημα το οποίο ξαφνικά με ωθεί να το κοινοποιήσω στο blog μου, δεν παρασύρομαι από την αρχικά εν βρασμώ ψυχικά μου κατάσταση...δεν είμαι έφηβη πια ξέρω πολύ καλά τι κάνω...το επεξεργάζομαι και έπειτα κινούμαι στα πλαίσια του "publish or not to be published"...άσε που πολλές φορές έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι μόνος σου εκεί εξώ και δεν σε διαβάζει κανείς!

....ίσως εσείς που με γνωρίζετε να σας απωθεί, να σας κάνει να αλλάζετε την εικόνα που είχατε για μένα...πολύ κακώς γιατί αυτό δείχνει ότι δεν μπήκατε ποτέ στη διαδικασία να με γνωρίσετε πραγματικά...αυτή είμαι όμως και στην τελική μην κολλάτε σε ευτελείς και ανούσιες ταμπέλες...αυτή είναι εύκολη λύση για όλους!Είναι υποτιμητικό για εσάς πάνω από όλα!Anyway αρκετά ...δεν σκοπεύω να απολογηθώ απλά θέλω να είμαι ξεκάθαρη from now on...

Τι αναμένω καρτερικά από εδώ και στο εξής? Πρώτα από όλα την συναυλία της Τάνιας Τσανακλίδου και του Μιχάλη Δέλτα στη Ρωμαική Αγορά, ηλεκτρονική ποίηση, την Τετάρτη 30/5 και την Πέμπτη 31/5 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά την σύζευξη της Ρεμπούτσικα-Πασπαλά...στις 14/6 στο Αν Club τους experimental, μελωδικούς post metal Ιsis (σύντομα θα ανακοινωθεί αλλαγή στο συναυλιακό τόπο συνάντησης), στις 18/7 τους James στο Fly Beeyond Festival, το επιστολογραφικό μυθιστόρημα του Λακλό "Επικίνδυνες Σχέσεις" στην σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής δια χειρός Xάινερ Μύλλερ (Κουαρτέτο) στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών στις 2 - 4 & 6 - 8 Ιουλίου και τέλος την Ερωτευμένη Νεκρή του Θεόφιλου Γκωτιέ στο αμφιθέατρο της Αδριανού, οι παραστάσεις του οποίου έχουν ήδη ξεκινήσει!Τα λέμε εκεί...

4 comments:

lo-li said...

ΝΑΙΑΙΑΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΚΕΙΕΙΕΙΕΙΕΕΙ:-D

ΥΓ:Μην ασχολείσαι με την οποιαδήποτε κριτική ψεύτικου "καθως πρεπεισμού" (ακόμα και την δική μου!).Σ' όποιον αρέσει αλλιώς τα κουβαδάκια....

seaina said...

Χα χα χα!! Γεια σου τσαμπουκαλού μου!!
Έχεις απόλυτο δίκιο, το blog είναι προσωπικό του καθενός και αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά του!!
Σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!

Anonymous said...

Εγώ στα έχω πει, τα ξέρεις. Μη λέμε τα ίδια...

Zarathustra said...

seaina>> Έτσι δεν είναι ορεεεε συντέκνισσα...???Έχω άδικο??? Δεν μπορώ να γράφω ότι μου κατεβαίνει στο κεφάλι...??Η αλήθεια είναι πάντως πως ένας τσαμπουκάς με διακατέχει τον τελευταίο καιρό γιατί τα νεύρα μου δεν είναι στη θέση τους με όλα αυτά που έχουν δει τα μάτια μου...καλημέρα!!!

lo-li>> Ο καθωσπρεπισμός κάθε είδους είναι από μόνος του ψεύτικος...και όπως λες τα κουβαδάκια του και σε άλλη παραλία...σε όποιον αρέσουμε..οχου...όσο για το φεστιβάλ θα πάμε μαζί... δεν τα λέμε εκεί...χιχιχι

dilated>> Ναι τα έχουμε ξαναπεί και εμείς στο παρελθόν...κατάντησα γραφική πια...